Forum -Thief  and Music Forum- Strona Główna -Thief and Music Forum-
Chcesz porozmawiać o grach z serii Thief? Lubisz Metal, Punk, Hard Rock i inne? Chciałbyś/aś mieć prowadzoną grę RPG? Zarejestruj się!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

seria Star Wars

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -Thief and Music Forum- Strona Główna -> Inne gry komputerowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black wolf
Szaman pogan
Szaman pogan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Tam ,gdzie zaczyna się koło

PostWysłany: Czw 10:25, 03 Sie 2006    Temat postu: seria Star Wars

Battlefront 2

Star Wars Battlefront II poprawia przede wszystkim tryb single-player, dzięki różnego rodzaju zadaniom wynikającym z fabuły, ale bez jednego, określonego zakończenia. Misje, które musi wykonać gracz, inspirowane są przez wszystkie 6 filmów z serii Gwiezdnych Wojen. Cała opowieść rozgrywa się w 12 różnych lokacjach, wielu z Epizodu III, między innymi na wulkanicznej planecie Mustafar oraz podczas kosmicznej bitwy nad Coruscant. Nie zabraknie również znanych fragmentów z klasycznych filmów, np. wnętrza Gwiazdy Śmierci. Dodatkowo, w niektórych momentach gracz może poczuć prawdziwą Moc jako Jedi...
Po raz pierwszy gracz może wziąć udział również w walce powietrznej oraz kosmicznej podczas jednej bitwy. Zaczynając jako piechur, może zasiąść za sterami myśliwca i zmierzyć się z przeciwnikami w walce w przestrzeni. Stamtąd może dostać się na statek wroga, przejąć mostek dowodzenia, wyłączyć wieżyczki oraz osłonę i zniszczyć go od środka! Może również pozostać wewnątrz własnego statku i bronić go przed atakami wroga. Wybór jest jego.
Oczywiście gra sieciowa została również znacznie rozbudowana i udoskonalona w porównaniu do pierwszego Star Wars Battlefront. W jednej bitwie może brać udział nawet 24 graczy na PlayStation2, 32 w wersji na Xbox oraz do 64 na PC. Dodano system wyszukiwania znajomych oraz rozbudowany system statystyk.

(chciałem dodać ,że jestem generałem Cool .)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black wolf
Szaman pogan
Szaman pogan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Tam ,gdzie zaczyna się koło

PostWysłany: Czw 10:26, 03 Sie 2006    Temat postu:

KOTOR II

Zredukowany do wraku niegdyś potężnego człowieka, Darth Sion jest Lordem Sith utrzymującym się przy życiu jedynie niezwyciężona siłą woli... Każda kość jego ciała była wielokrotnie łamana i nastawiana, zmieniając go w potworną kombinację ran i urazów - co jest źródłem ciągłego bólu, nad którym góruje jedynie nienawiść i głód władzy Ciemnej Strony Mocy. Sion jest niewiarygodnie trudny do pokonania - jego panowanie nad własnym ciałem (jakkolwiek nie byłoby ono zniszczone) daje mu ogromną witalność, a stan permanentnej agonii pozwala mu ignorować ataki i rany, które powaliłyby zwykłą żywą istotę... lub nawet innego Jedi. Podobnie jak większość Lordów Sith, Sion posiada cel, utrzymujący go przy życiu pomimo wszelkich przeciwności. Ten zimny i okrutny zabójca, znajdujący satysfakcję jedynie w zadawaniu bólu i cierpień innym, stając na czele podobnych mu sekty Sithów-zabójców postawił sobie za cel zniszczenie za wszelką cenę Zakonu Rycerzy Jedi.Star Wars Knights of the Old Republic II: Sith Lords jest kolejnym rozdziałem historii rozpoczętej w Grze Roku 2003.
Unikalne tło historyczne w postaci Starej Republiki 4000 lat przed Epizodem I "Gwiezdnych Wojen" zapewnia Sith Lords całkiem nową jakość w postaci niezwykłego scenariusz, postaci, klas bohaterów, lokalizacji i mocy Jedi.
Mniej więcej 5 lat po wydarzeniach znanych z Star Wars: Knights of the Old Republic Jedi ulegli prawie całkowitej zagładzie z rąk swych zaprzysięgłych wrogów, Sithów. Galaktyka nadal pozostaje w stanie chaosu i Republika nadal nie jest w stanie bronić tworzących ją światów. Zabójcy Sithów polują na kogoś, kto według nich jest ostatnim z Jedi. Na tego, który trzyma losy galaktyki w swoim ręku. Na Ciebie...
Oprócz nowego scenariusza, w Sith Lords spotkasz również fascynującą galerię postaci oraz nowych, niezwykłych przeciwników. Korzystając z ponad 30 nowych Mocy, gracz może np. wykorzystać słabość umysłów przeciwników, aby popchnąć do wewnętrznej walki lub widzieć przez ściany i rozpoznawać charakter innych postaci. Gracze eksplorują i walczą na 7 różnych światach, w tym w kolonii górniczej na Pegasus oraz na Telos, pustkowiu które zaczyna znów tętnić życiem po ataku znanym z pierwszej części gry.
Po stworzeniu swojej postaci gracz od początku morze korzystać z jej unikalnych zdolności, jak również podzielić drużynę aby wykonywać różne zadania poboczne. Walcząc o przyszłość Republiki i Zakonu Jedi gracz będzie musiał zdecydować czy pozostanie przy Jasnej Stronie Mocy, czy też ulegnie pokusie wykorzystania jej Mrocznej części.... Los galaktyki pozostaje w Twoich rękach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black wolf
Szaman pogan
Szaman pogan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Tam ,gdzie zaczyna się koło

PostWysłany: Czw 10:27, 03 Sie 2006    Temat postu:

Star Wars: Republic Commando

Republic Commando to kolejna gra LucasArts i nowy podgatunek w serii Star Wars zwany ,,mrocznym shooterem’’. Tym razem wcielamy się w rolę członka elitarnego oddziału komandosów, działających pod egidą Starej Republiki, którzy będą mieli do wykonania szereg niebezpiecznych misji. Akcja gry opiera się bezpośrednio na wydarzeniach, znanych jako Wojna Klonów i czasowo została umieszczona pomiędzy drugim, a trzecim epizodem filmowej sagi (poznamy m. in. sceny i wątki, jakich nie widzieliśmy w II epizodzie i zobaczymy wprowadzenie do epizodu trzeciego). Oczywiście, nawiązań do pierwowzoru z dużego ekranu, jest tu bardzo dużo, poczynając od postaci, poprzez rodzaje broni i przeciwników, na lokacjach kończąc. Przykładowo, akcję jednej z kampanii umiejscowiono na planecie Geonosis, gdzie rozgrywa się finałowa batalia z filmu „Atak Klonów”. Zamiast jednak walczyć na arenie, obok Rycerzy Jedi, zostaniemy zrzuceni do katakumb, z zadaniem infiltracji bazy wroga.
W przeciwieństwie do innych produkcji LucasArts tego typu, Republic Commando skupia się nad losem całej drużyny, a nie tylko jednostki. Decyzje podejmowane podczas kolejnych misji muszą być przemyślane pod kątem całego oddziału, ważna jest więc prawidłowa współpraca w grupie. Poszczególne zadania i sposób ich wykonywania, różnią się w zależności od tego, co jest celem danego scenariusza. A tych ostatnich jest całkiem sporo: odbijanie zakładników, infiltracja wrogiej placówki, przechwytywanie ważnych danych, zamachy i zabójstwa, otwarty szturm na dobrze chroniony obiekt, sabotaże i misje zwiadowcze. Komandosów wyposażono w niezwykle bogaty zestaw środków zagłady, w liczbie sztuk dwunastu. Wszystkie egzemplarze broni to oczywiście znane z filmu urządzenia, np. Trandoshan Slaver Shotgun, czy Geonosian Elite Beam Weapon.
Oprócz rozbudowanego trybu dla jednego gracza, który składa się z trzech dużych kampanii, autorzy zaimplementowali także opcję Multiplayer, pozwalającą toczyć boje szesnastu graczom naraz.

Cechy gry:
-14 misji w trybie dla pojedynczego gracza i tryb multiplayer do 16 graczy; misje odbywają się w różnych zakątkach wszechświata. Pierwsza kapania zabierze nas na planetę Geonosis i do przeogromnych wnętrz kosmicznych statków separatystów, druga kampania to wrak statku Republiki, zaś trzecia i ostatnia przygoda czeka nas w ojczystym świecie Wookiee’go – Kashyyyk
-widok z perspektywy pierwszej osoby
-połączenie elementów znanych z shootera i gry taktycznej; możliwością dowodzenia oddziałem i wydawania poleceń swoim kompanom - dowodzisz grupą od 2 do 4 żołnierzy - bez konieczności zatrzymywania
-każde z zadań będzie można wykonać na kilka sposobów, z użyciem planowania, strategii i taktyki
-prosty interfejs - centrum dowodzenia jako panel HUD zainstalowany w kasku
-12 różnych rodzajów broni, jak: Trandoshan Slaver Shotgun, Trandoshan Mercenary SMG, Trandoshan Mercenary Concussion Rifle, Wookie Bowcastor, Wookie Homing Missle Launcher, Geonosian Elite Beam Weapon.
-możliwość przejęcia i użycia broni przeciwników


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black wolf
Szaman pogan
Szaman pogan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Tam ,gdzie zaczyna się koło

PostWysłany: Czw 10:28, 03 Sie 2006    Temat postu:

Star Wars: Episode I Racers

Odrzutowe silniki rozpędzające ślizgacz do 900 km /h; szaleńczy lot na wąskości 4 metrów nad ziemią; to klimat spektakularnej sceny wyścigu ślizgaczy z filmu Star Wars ? Episode I. Przyszły rycerz Jedi, dziewięcioletni Anakin Skywalker musi wykorzystać całą tkwiącą w sobie MOC, aby osiągnąć zwycięstwo i ... swoją wolność. Możesz wcielić się w rolę Anakina Skywalkera lub każdego innego z 21 zawodników i przeżyć dreszcz emocji w najbardziej pasjonującym z wyścigów.

- 21 pełnych niebezpieczeństw torów rozmieszczonych na 8 światach.
- 21 przeciwników
- Niesamowite przeszkody od płonących jezior metanowych aż do deszczu meteorów.
- Efekty dźwiękowe ślizgaczy i muzyka zaczerpnięte są bezpośrednio z filmu Star Wars? Episode I: The Phantom Menace.
- Wykorzystaj dostępne uzbrojenie, zniszcz wszystko i wszystkich i przekrocz linię mety.
- Uwaga: Gra wymaga akceleratora 3D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black wolf
Szaman pogan
Szaman pogan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Tam ,gdzie zaczyna się koło

PostWysłany: Czw 10:30, 03 Sie 2006    Temat postu:

Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

Połączenie sił Activision, Lucas Arts oraz Raven Software musiało przynieść niesamowite i zaskakujące rezultaty...
A dodanie do tego potęgi enginu Quake III Arena nie może pozostawić żadnych wątpliwości....
Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II jest dynamiczną grą dla jednego lub wielu graczy, kontynuującą opowieść o pewnym potężnym Jedi - Kyle'u Katarnie, zmagającym się z potęgą i niebezpieczeństwami jakie niesie ze sobą Moc. W olbrzymim, szczegółowo odwzorowanym świecie Gwiezdnych Wojen gracze spotkają wielu potężnych przeciwników i jeszcze raz staną do walki z wrogami Rebeliantów. Dzięki Mocy i całemu arsenałowi różnych broni, w tym symbol Rycerzy Jedi - miecz świetlny, przyszłość Kyle'a Katarna i całej galaktyki znajdzie się ponownie w rękach graczy.
Akcja Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II rozpoczyna się kilka lat po tym jak Katarn pomścił swojego ojca i pokonał Jereca i jego grupę Mrocznych Jedi. Od tamtej pory Katarn, bojąc się pokusy mrocznej strony Mocy, zrezygnował ze wszystkiego co miało z nią jakikolwiek związek. Ale przeznaczenie nie zrezygnowało... Kyle dowiaduje się o nowym potężnym Mrocznym Jedi próbującym stworzyć technologię potężniejszą od Mocy. Technologię, która była by wstanie pokonać Moc. Jeszcze raz przeznaczenie Katarna oraz przyszłość galaktyki zależą od tego czy przeciwstawi się swojej mrocznej przeszłości i pokona szerzące się zło.
Grając w Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II można spotkać wiele różnych sposobów wykorzystywania Mocy, między innymi Leczenie, Skakanie, Szybkość, Pchnięcie, Błyskawica i Opanowanie Umysłu (Jedi Mind Tricks). W każdej sytuacji, czy w walce czy w ukryciu, gracz ma również do dyspozycji wiele różnych, starych i nowych, broni do swojej dyspozycji - np.: miecz świetlny, pistolet (Bryar blaster pistol), karabinek szturmowy (blaster rifle), pałka, kusza Wookieech, detonatory termiczne czy ruchome miny.
W Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II spotkać można wiele zapierających dech w piersiach lokacji, takich jak Miasto w Chmurach, Akademia Rycerzy Jedi na planecie Yavin 4, Nar Shadda, księżyc przemytników i wiele nigdy miejsc.
Gra wykorzystuje zmodyfikowaną wersję enginu Quake III Arena, co pozwoliło na wiele usprawnień, takich jak jeszcze dokładniejsza i bardziej szczegółowa grafika oraz większe poziomy. Przy produkcji z firmą Raven ściśle współpracował LucasArts, w tym członkowie zespołu, który stworzył Jedi Knight: Dark Forces II.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black wolf
Szaman pogan
Szaman pogan



Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Tam ,gdzie zaczyna się koło

PostWysłany: Czw 10:32, 03 Sie 2006    Temat postu:

Możecie tu pisać inne recenzje gier SW np. Jedi Academy ,Clone Wars ,albo Empire at War.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vaati
Glyph Guardian
Glyph Guardian



Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Z Hyrule Town

PostWysłany: Nie 9:23, 06 Sie 2006    Temat postu:

mi sie podoba outcast 2.można robić zaje fajne jatki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -Thief and Music Forum- Strona Główna -> Inne gry komputerowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin